خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

تو خوب باش...

ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﮐﻪ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺑﻠﻨﺪﺕ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻨﺪ

ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻫﻤﺎﻥ ﻳﮏ ﺁﺟﺮ ﻟﻐﺰﺍﻥ ﻣﻴﺎﻥ ﺩﻳﻮﺍﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﮐﻪ ،

ﺗﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﻭ ﺑﺮﻳﺰﻧﺪ !...

ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﻨﻨﺪ !...

ﺗﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﻳﺖ ﺭﺩ ﺷﻮﻧﺪ !...

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺵ !

ﺩﺳﺖ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﻫﻠﺖ ﻣﻴﺪﻫﺪ ؛

ﻭﻟﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮ ﺑﻴﻔﺘﻲ ،

ﺍﮔﺮ ﺑﻲ ﺗﺎﺏ ﻧﺒﺎﺷﻲ ﻭ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮔﺮﻩ ﺯﺩﻩ

ﺑﺎﺷﻲ ،

ﺍﻭﺝ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻱ ...

ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎﺩﮔﻲ ...

ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ،

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻱ ﺍﻃﺮﺍﻓﺖ ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ،

ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ،

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﻲ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪ،

ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ،

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺧﻮﺑﻲ ﻫﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﺪﻱ ﺩﺍﺩﻧﺪ ،

ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ،

ﻫﻤﻴﻦ ﺧﻮﺏ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺯﻳﺒﺎ ﻣﻲ

ﮐﻨﻨﺪ.

ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺭﻗﺺ ﻭﺍﮊﮔﺎﻥ ﺍﺳﺖ ؛

ﻳﮑﻲ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺗﻔﺎﻭﺕ ، ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ ...

ﻳﮑﻲ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ، ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ...

هدیه ی قشنگ تو یه قلب پر از عشـــــق

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رویایی که به حقیقت پیوست ...

دلم اونى رو میخواد که وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 ..

اونى که وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه کنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..

نترسیم از حرف مردم ، زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ..

کسى که وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى بعدم کاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یکى از یکى دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق کنم از خندیدنش ..

کسى که وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع کسل کننده و حرفاى خاله زنکیشونو تحمل کنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میکشه ها ، دیوونه تر کردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم ! خندم بگیره نگاش کنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده ..
و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الکى بخندیم ..

کسى که بى مقدمه ببوستم ..

کسى که بى دلیل بپرم بغلش ..

کسى که کنارش خود خودم باشم ..


ممنونم مهدی جونم ،اینا یه زمان رویا بود و الان عین حقیقته...بی نهایت دوست دارم عزیزم

بی تفاوتی؟

ما الان دقیقاً چند روزه داریم چیکار میکنیم؟؟؟؟؟؟