خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خاک تو هرگز برای من سرد نشد....

۳شهریور... 

 

همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

رفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتنـد

همه رفتند کسی دورو برم نیســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

چنین بی کس شدن در باورم نیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

اگه این اخرا این عاقبت بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود

به جز افسون هوایی در سرم نیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

همه رفتند کسی با ما نمو نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدش

کسی خط دل ما را نخو نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدش

همه رفتند ولی این دل مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا را

همون که فکر نمی کردیـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سو زو نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدش

عجب بالا و پا یین داره دنیـــــــــــــا

عجب این روزگــــــــــــــــــــــار

دل سرده با مـــــــــــــــــا

خیال کـــــــــــــــــردم

که این گوشـــــه

کنـــــــــــــاره

یکــــــــی

د ا ر ه

هوای

مـــا

ر ا.

نوشته

  


یک سال از رفتنت گذشت کیمیا... و خاک تو هرگز برای من سرد نشد... گرچه هرگز باور نکردم اما... روحت شاد...   

 سلام عزیزم،امروز سالگرد آخرین نگاه تو به هستیه…ببین مامانت چقد آشفته است،غمو توو چهره اش می بینی؟دیگه هیچ چیزی شادش نمی کنه...

 اگه بگم دلم واست یه ذره شده، حتی نتونستم ذره ای از احساس درونمو واست بازگو کنم...دلم پیر شده کیمیا...پیرتر از پیر،صندوقچه ی دلم ترکید، آخه کسیو ندارم باهاش درد دل کنم،هیچ کی تو نمی شه کیمیا… 

باور کن وقتی می گم کیمیا اشک توو چشام حلقه می زنه و یه بغض سنگینی خفم می کنه،کاش هیچ وقت این حسو تجربه نمی کردم.... 

یاد پارسال این موقع هات که می افتم ، مثل همه با یه آه سرد می گم راحت شد،حسرت یه ربع خواب بی درد واسش آرزو شده بود... به کمی قبل تر که بر می گردم،دوس دارم هزار بار بمیرمو،فقط یه لحظه حقیقت رفتنتو فراموش کنم.رفتنت هیچ وقت توو باورم نگنجید کیمیا آخه چطور میشه با اون همه خاطره کنار اومد؟؟؟  

کیمیا ؟؟... دوس دارم همش بگم کیمیا...خنده های مهربونت در قبال کیمیا گفتنام، فراموشم نمی شه ... 

کیمیا تو همیشه توو قلب من جا داری،خاطرت هیچ وقت کمرنگ نمی شه ،اینو مطمئن باش. دوست دارم عزیزم ...دوست دارم،دوست دارم...کاش کنارم بودی