خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

عمق رابطه ...

تو‌ی رابطه هاتون گاهی سنگ بندازین

                  تا عمقش براتون مشخص بشه . . .

خدایا خودت دستمو بگیر ...

خدایا من در خودم استعدادهایی رو می بینم که همگی نطفه ان و هنوز متولد نشدن. 

خدایا تو در من هزاران هزار استعداد قرار دادی...استعداد همه چی....ممنونم....ای خدا فرصت های شکوفا شدنشون رو در من به وجود بیار. 

ای خدا خودت خوب می دونی که از عهده ی هر کاری به نحو احسنت بر می یام.پس بخواه که دیده بشم. 

من حتی توانایی اینکه اسمم توو  تاریخ ثبت بشه رو هم دارم. 

ای خدا نزار این انگیزه ها و این توانایی ها در بستر خفه شن. 

ای خدااااااااااااااا....خودت شرایط رو محیا کن. 

من سرمایه می خوام تا کارمو شروع کنم و خوب پیش ببرم. 

مطمئنم از عهده ی همه چی بر میام ،قول می دم. 

تو فقط هوامو داشته باش،همون طور که همیشه داشتی و همون طور که منو بیدار خلق کردی. 

ای خدا یه کار پر درآمد می خوام. 

پشیمونت نمی کنم. 

بهت ثایت می کنم آدمم و از نفس  تو در من دمیده شده. 

می دونم که خیلی خوب از عهده ی همه چی بر میام 

توکلم فقط و فقط به توئه با رب العالمین. 

مرد باید ...

مَرد باید یهو عشقش رو صدا کنه ...

          تا برگشت، لباشو آروم بوس کنه....

   بعد که دید عشقش شُـکه شده ،

                          بخنده و بگه دوستت دارم

   مَرد باید گاهی ، کمی لوس باشه ، کمی بچه بازی کنه...

البته فقط گاهی ،

               آخه مَرد در هر حالی باید مَردی کنه ...!!

چـقـدر خـوبـه ...

چـقـدر خـوبـه کسی که خیلی دوسش داری بـغـلـت کـنـه

                    سـرتـو بـذاری روی سـیـنـش آرومـت کـنـه

        عـطـر دسـتـاش مـوهـاتـو نـوازش کـنـه


            چـقـدر خـوبـه کـه آرووم دم گـوشـت بـگـه


                                           غـصـه نـخـوری هـا من پیشتم عزیزم ... 

                                                                       مگه نه....؟؟؟؟؟