خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

باورش سخته،انگار یه رویاست...

انگار خیلی دنبالم گشتی تا منو پیدا کنی،خدایا شکرت...ممنون که منو باهاش آشنا کردی،تا پایان امسال انگار جدی جدی قراره میلیونر بشم؛خدایا به خاطر همه چی ممنونم...ممنونم که درای خوشبختی رو به روم باز کردی،خدایا شکرت که می تونم ادامه تحصیل بدم و شرایط ادامه تحصیل تا جایی که اراده کنم،محیاست....خدایا شکرت که فکرم جهت داره و فکر تحصیل و پیشرفت همیشه باهامه...خدایا شکرت که شرایط رفتن به خارج جور شده و می تونم یه شرایط جدید فرهنگی و اجتماعی رو در کنار کسی که حالا شده تمام زندگیم،تجربه کنم...خدایا به خاطر تمام کسانی که دوستم دارن و دوسشون دارم شکرت...خدایا یه آدم مگه چقدر می تونه خوشبخت باشه ؟؟؟ها؟؟؟خدایا شکرت به خاطر همه ی خوشی ها و شادی ها،خدایا ممنونم که خلقم کردی و هزار بار سجده ی شکر رو به خاطر داشتن مادر و پدرم و خواهرانم به جا میارم...خدایا با چه زبونی تمام نعمت هاتو و تمام چیزایی که هستن اما کم دیده می شن، شکرگذاری کنم؟واقعا زبونم قاصره ....خدایا شکرت که درای خوشبختی ،سلامتی،آرامش،نعمت،ثروت،عزت،پیشرفت و معنویت رو به روم باز کزدی... 

با تمام وجود دوست دارم.اومممممممممممممممه