خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

تلاش

شهامت دستیابی به رؤیاهای بزرگ و کسب پیروزی های باشکوه، حتی اگر با خطر شکست همراه باشد به مراتب بهتر از قرار گرفتن در زمره افراد درمانده ای است که در زندگی نه لذت پیروزی را میچشند و نه تلخی شکست را...زیرا آنان به راستی گرفتار برزخ دلمردگی شده اند …

تنها 22 روز تا به دست آوردن 200 میلیون تومن پول غیر منتظره !!!

خدایا شکرت 

خدایا به خاطر آرامشی که ارزانی ام داشتی،از تو ممنونم 

به خاطر رفع همه ی دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم 

به خاطر نشاط و شادابی ام از تو ممنونم 

به خاطر نیل به تحول و تولد دوباره ام از تو ممنونم 

به خاطر وجود شکرگذار و سپاسگذارم از تو ممنونم 

 

خدای قادر هم اکنون به لطف بیکرانت همه چیزو همه کس توانگرم می سازد و باور دارم قدرت بی پایان تو و دست مهر و یاری ات به همراه لطف سرشارت از بهترین و رضایت بخش ترین راه ها در همه ی مسائل زندگی به یاریم می شتابد ،پس آسوده خاطر اداره ی عالی امورم و گشایش همه ی مسائلم را به اراده ی قدرتمند تو می سپارم... 

خدایا واقعا ممنونم که درهای لطف و مرحمتتو به سمت ما باز کردی و همیشه بهترین ها رو قسمتمون کردی... 

خدایا شکرت که تا 22 روز دیگه 200 میلیون تومن به دست می یارم و به خونه ی آرزوهام و ماشین مورد علاقه ام و مادیاتی که همیشه دنبالش بودم،دست پیدا می کنم...  

شکرت ربی اکرماً 

 

ممنون خدای مهربونم...واقعا ممنونم

۲۰۰ میلیون تومن پول غیر منتظره

*زندگی پراست از فرصتها من هرفرصتی را به ثروتی تبدیل میکنم *

 

تا ۲۹ اسفند ۹۱  

به ۲۰۰ میلیون تومن پول غیر منتظره 

 

دست پیدا می کنم...  

  

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو