خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

تنها 22 روز تا به دست آوردن 200 میلیون تومن پول غیر منتظره !!!

خدایا شکرت 

خدایا به خاطر آرامشی که ارزانی ام داشتی،از تو ممنونم 

به خاطر رفع همه ی دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم 

به خاطر نشاط و شادابی ام از تو ممنونم 

به خاطر نیل به تحول و تولد دوباره ام از تو ممنونم 

به خاطر وجود شکرگذار و سپاسگذارم از تو ممنونم 

 

خدای قادر هم اکنون به لطف بیکرانت همه چیزو همه کس توانگرم می سازد و باور دارم قدرت بی پایان تو و دست مهر و یاری ات به همراه لطف سرشارت از بهترین و رضایت بخش ترین راه ها در همه ی مسائل زندگی به یاریم می شتابد ،پس آسوده خاطر اداره ی عالی امورم و گشایش همه ی مسائلم را به اراده ی قدرتمند تو می سپارم... 

خدایا واقعا ممنونم که درهای لطف و مرحمتتو به سمت ما باز کردی و همیشه بهترین ها رو قسمتمون کردی... 

خدایا شکرت که تا 22 روز دیگه 200 میلیون تومن به دست می یارم و به خونه ی آرزوهام و ماشین مورد علاقه ام و مادیاتی که همیشه دنبالش بودم،دست پیدا می کنم...  

شکرت ربی اکرماً 

 

ممنون خدای مهربونم...واقعا ممنونم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.koreadrama.blogsky.com

سلام
تبریک میگم بهتون ای کاش یکم از اون شانستون هم به ما قرض بدین
ممنون از اینکه توی وبلاگم نظرتونو گذاشتین...سریال های کره ای قشنگ و جدید از نظر من اینا هستن بشین دانلودشون کن:
پادشاه زیرشیروانی،پاسخ به سال1997،مدرسه2013،پادشاه قلب ها ،به تو که زیبایی و...خیلی از سریال های دیگه که الان خاطر ذهن ندارم ولی اینایی که گفتم چون واقعا قشنگ بودن تو ذهنم موندن
راسیت گفته بودن که یه سری از لینک هایی که گذاشته بودم نیاز به وی پی ان دارن!میشه اون لینک ها یا قسمت هاشو بگین تا لینک هاشو درست کنم؟
و اما درباره ی اون صفحه ی تبلیغاتی که قبل از لینک هام میان برای اینه که به هر حال باید پول اون تبلیغاتم به حد نسابش برسه که بتونم اکانت های سایت های معروف و با سرعت بالا رو بخرم تا از این به بعد کلیپ هامو توی اونا اپلود کنم(به هر حال من که هنوز دستم تو جیبم خودم نیست که بخوام برای سایت و این جور چیزا هزینه کنم)
شما هم وبلاگ خیلی خوبی دارین
امیدوارم همیشه موفق باشین

مهسا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.koreadrama.blogsky.com

سلام گلم خوبم خیلی ممنون شما خوبید؟خب خداروشکر
ممنون از اینکه بهم گفتتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد