خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

فاصله ها و عشق و باز هم عشق...

سلام عشق مهربون من 

من رامسر تو اردبیل و فاصله ها... 

دلم واست یه ذره شده ،الان که این مطالب رو توو وبلاگم می نویسم اونقد دلم واست تنگ شده که هیچ واژه ای برای بیانش وجود نداره که ابرازش کنم...اونقدری بدون که بیشتر از 3تاست 

اگه خدا بخواد 8ام ماه بعد"یعنی زمان تموم شدن امتحانای ترم 4" همدیگرو می بینیم و مطمئنا من برای رسیدن اون روز شدیدا ثانیه شماری می کنم...می دونم که توام به روز من دچار شدی ولی عزیزدلم چاره نیست...8ام که امتحانام تموم شه دیگه بهانه ای برای ایجاد فاصله ها وجود نداره و ایشالا و به لطف الهی توو مسیر زندگی پر از عشق و پر از برکت قرار می گیریم. 

 اینم جمله ی کلیدی مون : 

به لطف الهی منو مهدی جونم روز به روز به کار پردرآمد نزدیکتر می شیم  

 

واقعا دست خدا درد نکنه که شوهر به این خوبی و مسئولیت پذیری و مهربونی سر راهم قرار داده...خیلی دوست دارم خداجونم و به واسطه ات عشق می ورزم به بنده ی نابت مهدی جونم... 

همیشه و در همه حال به یادتم

منومی در روشنایی

باد با چراغ خاموش کاری ندارد. اگر در سختی هستی بدان که روشنی...

                                                                                      شکسپیر