خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

یه فکر خوب

 

یکی از بچه ها بهم پیشنهاد داد که رویاهامو در قالب تقویم در بیارم تا تمام سال جلوی چشام باشن... پیشنهاد خیی خوبی بود، امروز عکسارو کنار هم چیدمو بردم که تقویمش کنن... 

 اینم قسمتی از رویاهای من...  

 

یه حس عجیبی به من می گه که همشون مال منن،منم باور دارم که به همشون دست پیدا می کنم... خیلی زود،در آینده ای نزدیک

یه روز فراموش نشدنی ...

امروز یه خبر خوش از خواهرم شنیدم.... اونقد خوشحال شدم که حد نداشت... 

از این بهتر نمی شه...   

یوووووووووووووووووووووووووو هووووووووووووووووووووووووو 

  

 بعد از اون خوشحالی بی توصیف،یه غم ابدی اومد سراغم... 

  

 کاش زنده بودی تا واست تمام ماجرارو تعریف می کردم...می دونم که اگه می شنیدی خوشحالیمون مضاعف می شد... اما می دونم که همیشه کنارمونی...دلم واست تنگ شده،جات خیلی خالیه...تا ابد دوست دارم کیمیا جونم. یه وقت غصه نخوریا، بالاخره توو همین روزا ما هم یکی یکی میام پیشت.

افکار میلیونر

 

.::افکار درونم زندگی بیرون مرا می سازد... افکار من میلیونر است ::.   

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام به خوشبختی

پیش به سوی عشق ...ثروت ... پیش به سوی زندگی... 

قول می دم به زودی زود ُبه همه ی اهدافم جامه ی عمل بپوشونم... قول قول قول 

ایشالا اگه بتونم تا فردا آرزوهای مادیمو توو وبلاگم می زارم سعی می کنم آرشیو عکسامو کامل کنم... یقین دارم که رسیدن بهشون نشد نداره و همشون عملیه... 

آرزوهای معنویمم که خدا رو شکر همگی خیلی خوب سمت و سو گرفتن... 

پس پیش به سوی خوشبختی ...   

یوووووووووووووووووووو هوووووووووووووووووووو