خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

خداوند به هر که بخواهد بی حساب عطا می کند ...

رویاهایی که به لطف الهی به حقیقت تبدیل می شوند

یه فکر خوب

 

یکی از بچه ها بهم پیشنهاد داد که رویاهامو در قالب تقویم در بیارم تا تمام سال جلوی چشام باشن... پیشنهاد خیی خوبی بود، امروز عکسارو کنار هم چیدمو بردم که تقویمش کنن... 

 اینم قسمتی از رویاهای من...  

 

یه حس عجیبی به من می گه که همشون مال منن،منم باور دارم که به همشون دست پیدا می کنم... خیلی زود،در آینده ای نزدیک

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

1.604938258431.33187732873سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد